PROVIDE: 稀少価値を提供する。

提供する:既存商品にある稀少価値を、特定のニーズに対して、提供する。

ある特定のマーケットで、需要とブランド価値のある商品を、グローバル・マーケットで仕入れ、お客様に提供します。これは商業用(B2B)、消費者用(B2C)と分類されます。また、ただ、仕入れるだけではなく、稀少価値が高まるために最適な仕入れタイミングを見極め、バリュー投資価値が高まる出口戦略に基づき、購入します。また、稀少価値が高いタイミングに市場で手放す、販売する出口のお手伝いもします。

  1. 商業用(B2B)
  • 海外不動産
  • 特殊繊維
  • 特殊化学

2.  消費者用(B2C)

  • 海外不動産
  • クラシック・カー
  • 宝石(ピンクダイア、ルビー他)
  • 現代アート

Provide:  scarcity value in existing products to specific needs for clients.

We procure scarcity value products which have demands and brand values in a specific market, and provide it to our customers. It is classified as commercial (B2B) and  consumer (B2C). Also, not just purchasing, we will purchase the optimum buying timing in order to raise the scarcity value, based on the exit strategy for increasing value. Also, we help our clients to release their scarcity value products into the market.

1. Commercial (B2B)
– Overseas real estate
– Special fiber
– Special chemistry

2. Consumer use (B2C)
– Overseas real estate
– Classic car
– Jewelry (Pink Dia, Ruby etc), Coral
– Contemporary Art